Salon samochodowy, który przypomina dom

28.11.2017 09:37
Volkswagen postanowił stworzyć nietypowy salon sprzedaży aut przypominający wnętrze mieszkalne. Do zaprojektowania "Volkswagen Home" zaproszono architektów z poznańskiego biura mode:lina.

W przestrzeni Karolkowa Business Park w Warszawie pracownia mode:lina™ zaprojektowała pierwszy na świecie tego typu concept store spod znaku Volkswagena . Chodziło o to, by we wnętrzu nowego salonu poczuć się jak w domu. Volkswagen Home to salon diametralnie inny niż dotychczas znane duże salony samochodowe. Na
200 mkw. powierzchni stworzono kameralną przestrzeń, w której połączono
domową atmosferę z rozwiązaniami inspirowanymi liniami stylistycznymi Volkswagena.

W parze z drewnem i mchem w przestrzeniach salonu idą tu wykorzystane przez projektantów z pracowni mode:lina™ elementy odwołujące się do stylistyki oraz technologii marki Volkswagen i jej sztandarowych modeli samochodów. Biegnąca przez wnętrze ściana z poziomych profili odwzorowuje charakterystyczną rzeźbę grilla Volkswagena Arteon – prekursora zmian w projektowaniu samochodów przez Volkswagena.

 

Stylistkę modeli Arteon oraz najnowszego T-Roc klienci Volkswagena odnajdą także w oświetleniu salonu, którego forma wykorzystuje nowe linie projektowe, wdrażane w najnowszych samochodach Volkswagena.

Rozwinięciem technologicznych inspiracji uzupełniających domowy klimat jest minimalistyczne oświetlenie, którego najbardziej rozpoznawalnym elementem jest mobilna rzeźba świetlna dostosowująca się do kształtu stojącego pod nim Volksawagena.

ZOBACZ ZDJĘCIA >>>

ZOBACZ TEŻ WIDEO

Zobacz także
Skomentuj:
Salon samochodowy, który przypomina dom
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Najnowsze artykuły