KONKURS dla Alei Marszałkowskiej
Marszałkowska może i powinna być chlubą Warszawy. Kilka miesięcy temu Stowarzyszenie Forum Rozwoju Warszawy przygotowało koncepcję ulicy jako wielkomiejskiej alei. Dzisiaj chcą włączyć pozostałych do tego projektu i ogłaszają otwarty konkurs na stworzenie nowego NOŚNIKA REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ.








Udowodnij, że reklama zewnętrzna jest integralną częścią miasta i nie musi szpecić ulic, jeśli nada się jej odpowiednie estetyczne ramy. Zaprojektuj unikatowy mebel uliczny dla ul. Marszałkowskiej, który pogodzi świat billboardów z pięknem jej architektury.
Prześlij swój pomysł do 20 grudnia w dowolnej formie graficznej lub filmowej. Liczy się ciekawy pomysł. Wszystkie prace zostaną ocenione przez profesjonalne jury, a najlepsza praca zostanie nagrodzona. W konkursie może wziąć udział każdy!
Prace należy dostarczyć do:
Delikatesy.TR
ul. Marszałkowska 8,
00-590 Warszawa
Ważne:
1. zostawiamy prace w Delikatesach (a nie w TR)
2. prace w kopertach z napisem Konkurs Marszałkowska.
Na zwycięzcę konkursu czeka nagroda: laptop o wartości 3 tys. zł. !
Szczegóły konkursu, regulamin, formularz zgłoszeniowy i adres nadsyłania prac na stronie internetowej: www.frw.waw.pl
Konkurs jest częścią projektu Aleja Marszałkowska finansowanego przez Fundację im. Stefana Batorego i jest organizowany przy współpracy z Centrum Komunikacji Społecznej, Delikatesy.TR oraz stowarzyszeniem MiastMojeAwNim.pl
***
Dlaczego Aleja Marszałkowska?
Forum Rozwoju Warszawy zaproponowało utworzenie na Marszałkowskiej szerokich na 14-18 metrów chodników kosztem zwężenia ulicy do dwóch pasów (takie rozwiązanie zapisane jest w strategii komunikacyjnej miasta). Pośrodku wytyczony zostałby wspólny pas autobusowo-tramwajowy. Z niektórych jej odcinków ruch prywatnych aut zostałby wyeliminowany. W sercu stolicy pojawiłaby się zieleń. Na odcinku od pl. Konstytucji do Alej Jerozolimskich FRW chce gęsto obsadzić ulicę aż pięcioma szpalerami drzew. Niezłomni forumowicze starają się wytrwale przekonać do tej koncepcji władze miasta. Konkurs na NOŚNIK REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ to możliwość współtworzenia projektu dla reprezentacyjnej ulicy Warszawy. Udział może wziąć KAŻDY!
Z A P R A S Z A M Y
Zobacz także:
Betonowa prowincja w centrum stolicy
Globalnemu ocieplanaiu mówimy NIE!
- Więcej o:
Nowości od BMI ICOPAL - produkty do izolacji dachów
Powerhouse Telemark - biurowiec z dodatnim bilansem środowiskowym
BIM - wykorzystanie w praktyce
Systemy fotowoltaiczne – jak stworzyć domową elektrownię?
Triglav od Zieta Studio. Świecznik inspirowany gotyckimi katedrami
Architekci po raz trzeci grają dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wylicytuj projekt przebudowy domu lub rearanżacji mieszkania
Rusza pierwsza edycja konkursu POiD Building Awards 2021
Mistrzowie Architektury: Jürgen Mayer H. Zapraszamy na wykład i dyskusję on-line!