Partnerzy

Aktualności

Architektura na świecie

Architektura w Polsce

Wywiady

Ikony architektury

Projekty i realizacje

Debata: Czy architektura może nie przyczyniać się do katastrofy klimatu?

mat. prasowe
Debata: Czy architektura może nie przyczyniać się do katastrofy klimatu? - mat. prasowe

Zapraszamy na ostatnie wydarzenie z cyklu towarzyszącego wystawie "KENGO KUMA. Eksperyment. Materiał. Architektura". Zwieńczeniem będzie debata na temat "Architektura a katastrofa klimatu", która odbędzie się 21 kwietnia 2022 roku o godzinie 18.00. Transmisję będzie można zobaczyć w mediach społecznościowych.

W dobie katastrofy klimatycznej i w kontekście tego, że budynki wraz z eksploatacją odpowiadają nawet za 40 procent globalnej emisji dwutlenku węgla, porozmawiamy o tym, jaka jest odpowiedzialność architektów w świecie zdominowanym przez paradygmat ciągłego wzrostu. Spróbujemy przeanalizować, jaki repertuar środków jest dostępny, by nie szkodzić, lub by szkodzić mniej, począwszy od funkcji budynków, ponownego ich użytku, po zastosowane materiały. Zadamy pytanie, czy architektura może przynieść zmianę, i spróbujemy wskazać konkretne pola modyfikacji w tym obszarze.

Prowadzenie: Dorota Leśniak-Rychlak

Goście:

Link do wydarzenia na FB: www.facebook.com/events/486388583197496.

Debata: Czy architektura może nie przyczyniać się do katastrofy klimatu? - mat. prasowe
Udostępnij

Przeczytaj także

Obok dawnego hotelu Marriott powstanie nowy wieżowiec
Jest pomysł na Gmach Dyrekcji Kolei w Bydgoszczy
Cukrownia w Pruszczu Gdańskim zyska drugie życie. To jeden z największych projektów rewitalizacyjnych w historii…

Polecane

Zostań twórcą zwycięskiej elewacji – półmetek zgłoszeń w konkursie Fasada Roku 2025
Turyści chętnie kupują w Hiszpanii nieruchomości. Jakie zmiany czekają właścicieli mieszkań i domów od lipca 2025…
Lider Dostępności - poznaliśmy laureatów i wyróżnionych w jubileuszowej, 10. edycji konkursu

Skomentuj:

Debata: Czy architektura może nie przyczyniać się do katastrofy klimatu?

Ta strona używa ciasteczek w celach analitycznych i marketingowych.

Czytaj więcej