Brzydko jak w Tatrach
Polska staje się najbrzydszym krajem Unii Europejskiej. Obdrapane billboardy, pstrokate tablice reklamowe, wystawka ogrodowych krasnali, prowizoryczne konstrukcje zalewają nasz kraj. - Ludzie jadą w Tatry, a trafiają na bazar. Chcą patrzeć na Giewont, a widzą reklamę Castoramy. Bałagan, aż oczy bolą - komentuje Marcin Rutkiewicz ze stowarzyszenia "MiastoMojeAwNim" walczący z inwazją nielegalnej reklamy. Zobacz zdjęcia z ostatniego wydania Dużego Formatu.










- Więcej o:
- przestrzeń miejska
- reklama
MIPM Awards 2020 dla Monopolis w Łodzi. To najlepszy projekt "mixed-use" na świecie
Pięć nowych miejskich placów na terenie Browarów Warszawskich
Przestrzeń publiczna w czasach zarazy. Zwyciężyły sąsiedzkie komunikatory [WYNIKI KONKURSU]
Warszawa - uchwała krajobrazowa unieważniona! Wojewoda mazowiecki zadecydował
Uchwała krajobrazowa, czyli Warszawa będzie walczyć z "szyldozą". Co trzeba o niej wiedzieć?
Ekipa z Traffic Design zaprojektowała szaliki dla Pan tu nie stał. W rolach głównych miejskie szyldy i bloki
Współczesne totemy w centrum Poznania
15-lecie Izby Architektów: projekt ustawy o architekturze i nagrody dla dziennikarzy