Innowacyjne stoisko Cosentino na Warsaw Home 2021
Jedno z najczęściej odwiedzanych, fotografowanych i komentowanych stoisk na zakończonych targach Warsaw Home to dzieło Szymona Hanczara dla Cosentino. Znany projektant zabrał nas na spacer szlakiem hiszpańskich muzeów, ulic i parków, pokazując materiały Cosentino w zupełnie nowej odsłonie, zainspirowanej twórczością Antonio Gaudiego, Pablo Picasso i Joan Miro. W przestrzeni wystawienniczej pojawiły się przykuwające wzrok gości charakterystyczne totemy, kryjące w sobie historię poszczególnych marek - oraz portfolio dostępnych wzorów.
Stoisko Cosentino, globalnej firmy i lidera w produkcji i dystrybucji innowacyjnych powierzchni dla świata architektury i designu, odegrało znaczącą rolę podczas Warsaw Home&Contract, najważniejszego wydarzenia w polskim kalendarzu designu, gromadząc setki projektantów, architektów, partnerów biznesowych i klientów Cosentino z całej Europy. Poza możliwością zobaczenia nowych wzorów, opracowanych dla marki - Dekton, Silestone i Sensa, Cosentino było również gospodarzem dynamicznego kalendarza wydarzeń, skierowanych do gości targów. W wykładach i wydarzeniach specjalnych, odbywających się na stoisku, wzięli udział uznani architekci, designerzy, blogerzy, dziennikarze i promotorzy sztuki.
Pierwszego dnia można było spotkać się i porozmawiać z autorem koncepcji stoiska - Szymonem Hanczarem. Kolejny dzień poświęcony był inauguracji współpracy Cosentino z OW SARP, wyzwaniom współczesnego postrzegania ekologii i przyszłości architektury. W panelu wzięli udział Marta Sękulska-Wrońska - Prezes OW SARP, Piotr Jurkiewicz - Wiceprezes ds. Architektury Kryzysu Klimatycznego OW SARP, Grzegorz Goworek - współwłaściciel Studio O. oraz Michał Bachowski - reprezentujący portal Noizz.
Nie możemy zrobić regresu, zamieszkując w lesie, ale możemy iść do przodu w sposób rozsądny.
Kluczem do odpowiedzialnej architektury jest długowieczność tego, co wytworzymy, wykorzystywanie materiałów już zrobionych i produkcja zgodna z zasadami gospodarki obiegu zamkniętego.
29 października odbył się panel dyskusyjny z udziałem Anny Olgi Chmielewskiej, Joli Skóry (Jam Kolektyw), Aleksandra Jankowskiego (JIO Jankowski Opyrchał), Marii Miland (Art in Architecture Festival), oraz Anety Konowrockiej, Marketing Manager Cosentino. Panel, dotyczący wartości sztuki w projektach wnętrz, poprowadziła dziennikarka i historyk sztuki Ewa Mierzejewska. Podczas rozmowy nawiązano do trzeciej edycji Art in Architecture Festival, nad którym mecenat objęło Cosentino. Festiwal, poprzez promocję szerszego wykorzystania sztuki w przestrzeni prywatnej, publicznej i obiektach komercyjnych, zachęca inwestorów, architektów i projektantów wnętrz do współpracy z artystami.
Podczas czterech intensywnych dni Warsaw Home&Contract 2021 setki rozmów na stoisku Cosentino udowodniły, że innowacyjne powierzchnie Silestone, Dekton i Sensa, z przyjazną środowisku technologią produkcji, zyskują coraz większą popularność, stając się największymi sprzymierzeńcami architektów, projektantów, salonów kuchennych i firm kamieniarskich. Artystyczny klimat stoiska, merytoryczne dyskusje o zrównoważonej architekturze i sztuce, ponadczasowe piękno i autentyczność prezentowanych materiałów to powody, dla których ekspozycja Cosentino podbiła serca i wyobraźnię gości targów.
www.cosentino.com
- Więcej o:
Czwarta edycja TRŁ WROCŁAW! już 5-6 października 2024 r.
Więcej niż 110 000 zł. Patroni Konkursu Wnętrze Roku SAW mnożą nagrody, a dotychczasowi Laureaci zdradzają, co jeszcze daje zwycięstwo
Ponowne Powitanie Pegazów. Skubią trawę na Polu Mokotowskim, tuż przy siedzibie Biblioteki Narodowej
Warszawa światową stolicą wizualizacji podczas World Viz Fest
Znamy wyniki 7. edycji konkursu Dyplom z Archicadem. Zobaczcie najlepsze prace
Geberit zaprasza na targi ARCHITECT@WORK Gdańsk
Targi Rzeczy Ładnych FRESH! x PRINT 21-22 września - EXPO XXI w Warszawie
Ścieżka sensoryczna w Pałacu Kultuty i Nauki. To pomysł IKEA