Partnerzy

Aktualności

Architektura na świecie

Architektura w Polsce

Wywiady

Ikony architektury

Projekty i realizacje

Biuro Vogue Polska - wnętrza w stylu lat 80.

Redakcja Pressland/WG/mp
Biuro Vogue Polska - Fot. Tom Kurek

Siedziba redakcji Vogue Polska, mieści się w otwartym w połowie maja hotelu Raffles Europejski Warsaw. Eleganckie, ciepłe wnętrza biura zaprojektowała Maria Murawsky.

Vogue to bez wątpienia jeden z najbardziej znanych eleganckich modowych magazynów na świecie. Siedziba redakcji Vogue Polska miała być miejscem, gdzie trendy spotykają się z tradycją, nowoczesność z historią, a wielkomiejska elegancja z domową atmosferą. Takie właśnie biuro zaprojektowała Maria Murawsky.

Biuro Vogue Polska - Fot. Tom Kurek
Biuro Vogue Polska - Fot. Tom Kurek
Biuro Vogue Polska - Fot. Tom Kurek

Wnętrza nawiązują do stylistyki lat 80. Miały mieć nie biurowy, a ciepły i domowy klimat. Wydawcy magazynu, zależało by biura miały polski charakter. I tak też się stało. Pojawiło się w nim dużo fornirowanych paneli w lekkim połysku oraz liczne drewniane żebrowania. Elementy te wykonała firma ZAJC, odpowiedzialna za realizację lady recepcyjnej, paneli naściennych ze zintegrowanymi drzwiami, kuchni oraz garderoby.

Biuro Vogue Polska jest eleganckie, ciepłe a przede wszystkim bardzo spójne. Marii Murawsky gratulujemy świetnej realizacji!

---

Zdjęcia:Tom Kurek

Biuro Vogue Polska - Fot. Tom Kurek
Udostępnij

Przeczytaj także

Obok dawnego hotelu Marriott powstanie nowy wieżowiec
Jest pomysł na Gmach Dyrekcji Kolei w Bydgoszczy
Cukrownia w Pruszczu Gdańskim zyska drugie życie. To jeden z największych projektów rewitalizacyjnych w historii…

Polecane

Budynek I Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Kołobrzegu powstał w 1932 roku. To perła Bauhausu!
Olio Poznań - między słodyczą a stylen. Zamiast sztampy, własny język estetyczny
Dom podróżników w Konstancinie. Zaprojektowany tak, by jego mieszkańcy zawsze byli razem

Skomentuj:

Biuro Vogue Polska - wnętrza w stylu lat 80.

Ta strona używa ciasteczek w celach analitycznych i marketingowych.

Czytaj więcej