Wielka walizka w centrum Warszawy
Dlaczego w centrum Warszawy przed domem handlowym vitkAck pojawiła się olbrzymia walizka?




Producent słynnych na całym świecie torebek w dość nietypowy sposób chce poinformować warszawiaków o swoim nowym sklepie. Poprzez walizki-olbrzymy firma Louis Vuitton reklamuje swoje sklepy w krajach Europy Wschodniej. Teraz do tego grona dołączyła Polska. Na instalację ogromnej konstrukcji zgodził się warszawski Zarząd Dróg Miejskich:
Zwyczajowo nie wydajemy zgody na zajęcie pasa drogowego pod reklamę. Tutaj okoliczności były wyjątkowe. Bylibyśmy jedynym krajem, który nie wyraziłby zgody na taką reklamę. Inne kraje takie zgody wyrażały. Ten wyjątek nie oznacza, że każda firma, która złoży wniosek o postawienie podobnej reklamy, otrzyma zgodę - wyjaśniła Karolina Gałecka, rzeczniczka Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
Reklamowy klocek będzie miał 8,5 m wysokości i 28,3 m długości. Jego instalacja jeszcze trwa i zakończy się pod koniec tego tygodnia. Konstrukcja zostanie w tym miejscu aż do 15 lipca. Taką datę jako maksymalną w pozwoleniu wyznaczył ZDM.
Tak olbrzymia reklama-walizka stoi w kontrze do podnoszonych od wielu miesięcy postulatów, aby ograniczyć chaos reklamowy w centrach polskich miast. Teraz wszystko wskazuje na to, że luksusowych marek ta debata nie dotyczy...
- Więcej o:
Katowice bez reklam. Marzenie? [ZDJĘCIA]
Przyczółek Grochowski - osiedle utopia Zofii i Oskara Hansenów
Dom w Tychach II od DD Architekci. Pochwała prostoty i funkcjonalności
Elektrownia Park Residence w Zamościu od MTA Architekci. Apartamenty przy Starej Elektrowni
Katowicki Supersam na nowo. Projekt przebudowy przygotowało Konior Studio
Sprzed Sejmu zniknęły barierki. Powrót do idei demokratycznej architektury Bohdana Pniewskiego
Wrocław: W Apartamentach przy Parku Szczytnickim stanie rzeźba Oskara Zięty
Na warszawskiej Woli oddano do użytku Studio B, pierwszy budynek zespołu biurowego Studio. To projekt Arrow Architects i Grupa 5 Architekci